SERVICII

SERVICII

Acceptam provocarile pentru a simti bucuria victoriei.

Marketing pentru afaceri.

Consultanta si strategie

  • Echipa cu experienta pe piata locala din 1998 pana in prezent pot contribui la identificarea celor mai bune solutii pentru specificul produselor sau serviciillor care trebuie promovate, precum si resursele necesare pentru implementarea acestora.

Regulamente organizare promotii

  • Redactare si dezvoltarea etapelor de desfasurare a promotiei, precum si implementarea un set reguli care sa protejeze clientul de eventualele fraude. Creare si validare din punct de vedere legal.

  • Creare si validare dpdv legal.

Trageri la sorti

  • Realizate fizic sau virtual, in format electronic.

  • Programare aplicatii care realizeaza tragerea la sorti in baza cerintelor primite de la client.

Infoline – Operatori LIVE

  • Linii telefonice de informare pentru promotii

  • Linii telefonice INFOLINE de produs sau servicii

  • Linii Video de Informare, Solicitari, Reclamatii

  • Preluare solicitari sau reclamatii

  • Inregistrarea si arhivarea convorbirilor telefonice conform GDPR

  • Acces in timp real pentru ascultarea convorbirilor (inclusiv acces alocat clientiilor pentru a asculta convorbirile din exterior)

  • Acces la inregistrarile telefonice imediat dupa inchiderea apelurilor

CALL CENTER

  • Generare de leaduri vanzari produse si servicii

  • Sondaje de opinie: realizarea de proiecte prin metodologia CATI (realizarea de interviuri telefonice asistate de calculator). Operatorii au ca responsabilitate principala culegerea de informatii prin intermediul unui chestionar in format electronic

  • Actualizare informatii in baze de date specifice

  • Vanzari prin telefon (telesales)

  • Promotii: validarea castigatorilor conform unui regulament, dar si identificara fraudelor

  • Generare feedback pentru un produs/serviciu (in funcție de specificul fiecarui proiect)

Servicii postale – optimizare expeditii

  • Generare feedback pentru un produs/serviciu (in functie de specificul fiecarui proiect)

Campanii de fidelizare

  • Clasice

  • In mediul electronic – SMS, telefon, digital

Campanii SMS / e-mailing

  • Platforma capabila sa gestioneze campanii SMS complexe, promotii de vanzari bazate pe numere mobile, numere scurte sau numere gratuite.

  • Server optimizat pentru gestionarea campaniilor de e-mail

  • Echipa IT dedicata pentru implementarea campaniilor complexe de e-mail

Sisteme de Control Acces

  • Instalare profesională de cititoare de card RFID, tag-uri, sisteme biometrice (amprentă, recunoaștere facială) și acces prin telefon

  • Configurare zone de acces, nivele de permisiuni și programe orare

  • Integrare software centralizat pentru monitorizare în timp real și generare de rapoarte

  • Instalare electromagneți, yale electrice, turnicheți și automatizări pentru uși

  • Mentenanță preventivă, audituri periodice și suport tehnic rapid

  • Soluții scalabile, ideale pentru clădiri rezidențiale, birouri, spații comerciale și facilități industriale

Sisteme de Supraveghere Video (CCTV)

  • Instalare camere IP, analog, hibride și PoE

  • Implementare NVR/DVR cu stocare de mare capacitate

  • Funcții inteligente: detecție mișcare, linie virtuală, recunoaștere facială, ANPR (numere auto)

  • Acces la imagini în timp real prin aplicații mobile securizate

  • Optimizare pentru low-light, WDR și zone dificile

  • Configurare de rețea pentru securitate și integritate maximă a datelor

Firewall-uri de Rețea, Servere & Infrastructură IT

  • Instalare și configurare firewall-uri enterprise

  • Implementare politici de securitate, filtrare trafic, IPS și control avansat al rețelei

  • Instalare și mentenanță servere on-premise și cloud

  • Administrare stații de lucru, switch-uri, routere, echipamente rețea

  • Monitorizare 24/7, actualizări și backup automatizat

  • Planuri de recuperare în caz de dezastru și întărire a securității

Panouri Fotovoltaice & Sisteme de Distribuție Electrică

  • Proiectare și instalare sisteme fotovoltaice pentru consum rezidențial și industrial
    – dimensionare corectă a sistemelor în funcție de consum
    – instalare panouri, invertoare, protecții DC/AC, tablouri fotovoltaice
    – monitorizare inteligentă și integrare în rețea

  • Mentenanță rețele electrice pentru case, hale industriale, fabrici, clădiri de birouri și mall-uri
    – verificări periodice ale tablourilor electrice
    – identificare și remediere rapidă a defecțiunilor
    – testare termografică, măsurători PRAM și curățare contactori

  • Modernizare instalații electrice existente pentru creșterea eficienței și siguranței

  • Protecții electrice avansate, echilibrare sarcini, sisteme anti-suprasarcină și anti-arc electric

  • Integrare cu sisteme de automatizare industrială și smart-building

  • Respectarea tuturor normelor tehnice și de siguranță, inclusiv standarde ANRE și reglementări în vigoare

Sisteme de Alarmă & Detecție Efracție

  • Sisteme anti-efracție cu senzori de mișcare, vibrație, contact magnetic, spargere geam

  • Soluții de protecție perimetrală interior/exterior

  • Alerte în timp real pe telefon

  • Integrare completă cu CCTV, control acces și platforme de monitorizare

  • Testare, diagnostic și mentenanță periodică

Porți de Acces & Uși de Garaj Automatizate

  • Instalare porți culisante, batante și industriale

  • Montare uși de garaj secționale și rulou

  • Automatizări, telecomenzi și integrare smart home

  • Mentenanță preventivă și intervenții rapide

  • Modernizare sisteme vechi pentru îmbunătățirea performanței și siguranței

  • Oferim sisteme durabile, create pentru utilizare intensivă și funcționare fără întreruperi.

Comert electronic – servicii complete

Integrarea platformelor interne cu cele ale clientului si generarea unui CRM/ERP care sa realizeze:

  • Fisa de client si interactiunele acestuia

  • Validarea comenzilor primite de la consumatori

  • Rapoartarea datelor catre client in timp real prin api

  • Factura client

  • Pregatirea coletelor si ambalarea acesto, cu unul sau mai multe produse pentru client/consumator

  • Expediere produselor catre client si procesarea rambursurilor

  • Procesarea retururilor

  • Managementul platilor

  • Managementul stocurilor si de depozitarea acestora

  • Rapoarte de marketing si profilare

  • Raport de stocuri si vanzari

  • Client service dedicat

Website-uri moderne și profesionale construite corect, pentru orice tip de afacere

  • Servicii complete de creare magazin online – pentru vânzări reale și scalare

  • Un magazin online performant este mai mult decât un simplu site de vânzări — este un ecosistem digital complet, construit pentru conversii, vizibilitate și scalare,  dezvoltăm magazine online profesionale, optimizate pentru viteză, securitate și SEO, integrate cu toate funcționalitățile necesare ca afacerea ta să crească fără blocaje.

  • Realizăm platforme eCommerce stabile, rapide și ușor de administrat, folosind WooCommerce sau soluții personalizate, în funcție de nevoile afacerii tale. Oferim integrare completă cu procesatori de plăți, curieri, module de facturare automată, notificări, recenzii, funnel-uri de conversie și panouri avansate de administrare a produselor.

  • Fiecare magazin online este optimizat pentru Google, astfel încât produsele să fie indexate corect și să apară în căutările relevante. Implementăm structură SEO on-page, categorizare logică, filtre inteligente, imagini optimizate și pagini de produs care convertesc vizitatorii în cumpărători.

Management campanii promotionale

Integrarea platformelor interne cu cele ale clientului si generarea unui CRM/ERP care sa realizeze:

  • Dezvoltare mecanici si canale de comunicare

  • Implementare campanii (web, sms si mobil)

  • Managementul inscrierilor

  • Validarea castigatoriilor

  • Ambalarea si trimiterea premiilor

  • Raportare si profilare

Logistica campanii marketing

  • Sistem de evidența si management care permite urmarirea materialelor promotionale in timp real

  • Materiale de marketing livrate la nivel national sunt receptionate de la producatori, grupate pe fiecare locație conform specificatiilor si ulterior, sunt expediate catre furnizori locali ai clientului pentru instalare

  • Stocurile si detaliile distributiei au o evidenta zilnica

  • Serviciul de Fullfillment vine in ajutorul clientului prin:

    • Inserturi
    • Asambalare materiale de marketing cu unul sau mai multe componente
    • Ambalare
    • Receptie
    • Depozitare marfa
    • Livrare
  • Proiecte procesare si ambalare materiale promotionale

  • Livrare colete prin curier sau posta

  • Solutii de integrare si automatizare cross platforms

  • Digitalizare si platforma de CRM/ERP

Managemement baze de date

  • Acces la baze de date de marketing avand peste 2 milioane de inregistrari ale potentialilor consumatori (adresa postala, telefon, varsta, sex, nivel de venit, adresa de e-mail), dar si la toate companiile active din România (actualizate cel putin o data pe an)

Depozitare si arhivare

  • Beneficiile automatizarii proceselor de depozitare si distributie se regasesc direct in reducerea termenilor de implementare si a costurilor operationale

  • Depozitele DMG sunt dotate cu sisteme anti incediu si securitate, precum si cu diverse utilaje pentru eficienta crescuta a manuirii si ambalarii materialelor, in functie de specificatiile de proiect

Direct mailing

  • Clientii nostri au acces la baze de date de marketing avand peste 2 milioane de inregistrari ale potentialilor consumatori (adresa postala, telefon, varsta, sex, nivel de venit, adresa de e-mail), dar si la toate companiile active din Romania (actualizate minimum o datăa pe an)

  • Capacitati de imprimare offset si imprimare digitala (OCE, Canon si Xeikon), de asemenea, pentru imprimarea datelor variabile

  • Capacitati de eficientizare a proceselor de lucru – masini pentru inserarea automata a plicului (fullfilment) – Bowe si CMC, precum si o masina cu 6 statii pentru diferite materiale care trebuie introduse in acelasi plic

Marketing pentru caritate.

Din 2012, Direct Marketing Group a dezvoltat know-how si un departament specializat pe servicii pentru ONG-uri. Serviciile de marketing direct sunt esentiale in campaniile de strangere de fonduri, contribuind semnificativ la rezultatele acestora.

  • Donatorii corporate (adica companiile care au o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro), pot redirectiona 20% din profit sau 7,5% din cifra de afaceri catre sponsorizari. Aceste donatii se fac in special pe final de an, in luna decembrie.

  • Donatorii micro pot face sponorizari donand 20% din impozitul pe venit.

  • Serviciile pentru redirectionarea sumelor de 20% din profitul companiilor reprezinta 90% din campaniile de marketing direct realizate de echipa noastra pentru ONG-uri

  • Mailing (trimitere scrisori in format fizic) – companii cu profit si persoane fizice

  • Emailing suport pentru crestere notorietate

  • Verificare rezultate actiuni DM via follow up prin telefon/email

  • Promovare prin telefon.

  • Promovare prin e-mail.

CLIENTI CARE NE-AU OFERIT INCREDERE.

COMPANII
FUNDATII